Kvällsöppet och tjejkväll

Nu är det dags - vi har kvällsöppet onsdag 29 september och på 
torsdag 30 september när det är tjejkväll i centrum så håller även
Iris o Doris öppet.

Här kommer lite nya bilder från butiken...



...bakbord behöver inte innebära bakning...
 


Nu finns det bokstäver även i zink från Madam Stoltz, 29:-/st



Nej, men titta! Här har det redan smugit sig in lite julsaker i butiken,
bland annat adventskalender med 24 krokar från Madam Stoltz och
kalendersiffror 1 - 24 från Walther & Co. Men det kan vara bra att
börja lite smått med adventskalendern för att hinna få den färdig i
tid...



Onsdag och torsdag lämnar vi 20% på alla lampor, ljusstakar och ljus-
lyktor. På tjejkvällen (torsdag) säljer vi dessutom ut  alla kvar-
varande kläder och smycken till halva priset!

Vi bjuder på lite förtäring.

Välkomna till Iris o Doris!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på Er.

Halkade in på er underbara blogg via Ett rött monogram.

Jag har också en butik med ert konsept i Stallarholmen 3 mil från Strängnäs. I min butik finns gammalt och nytt, målat och sytt i en salig blandning.

jag har varit sakletare i hela mitt liv och tycker om att se möjligheter, istället för att slänga bort skaker man kan säga att jag fixar,förädlar, förändrar.

Nu ska jag fortsätta njuta av er blogg.

Må gott / Iréne

2010-09-30 @ 07:21:37
Postat av: Anonym

Hej på Er.

Halkade in på er underbara blogg via Ett rött monogram.

Jag har också en butik med ert konsept i Stallarholmen 3 mil från Strängnäs. I min butik finns gammalt och nytt, målat och sytt i en salig blandning.

jag har varit sakletare i hela mitt liv och tycker om att se möjligheter, istället för att slänga bort saker man kan säga att jag fixar,förädlar, förändrar.

Nu ska jag fortsätta njuta av er blogg.

Må gott / Iréne

2010-09-30 @ 07:56:27
Postat av: Iris o Doris

Hej Iréne!

Va roligt att Du halkade in på vår blogg.

Vi är nog oxå lite av sådana där sakletare. Det skulle va roligt att besöka Din butik och se hur Du har det. Har Du vägarna förbi Karlstad är Du välkommen in till oss!

Ha det bra.

Iris o Doris

2010-09-30 @ 23:05:46
URL: http://irisodoris.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Hej!

Vad mysiga saker ni har, ni har verkligen rätta känslan för era saker. Ska försöka titta in någon gång, tidsbrist och ungar i släptåg är ingen hit :)



Ha det så bra!



Kram Ingrid F S

2010-10-16 @ 20:07:14
Postat av: Iris o Doris

Hej Ingrid F S!

Roligt att Du gillar vår butik. Hoppas att Du får tid någon dag att titta in. Vi vet vad tidsbrist vill säga.

Ha det bra Du oxå.

Kram

Iris o Doris

2010-10-18 @ 22:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0